ASHEGHANE

کلبه عشق

ASHEGHANE

کلبه عشق

تمامش کنیم....




بیا تمامش کنیم....

همه چیز را....

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن....

نگران نباش....

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد...

اما فراموشم کن.....

بخند... تو که مقصر نبودی...

من این بازی را شروع کردم... خودم هم تمامش میکنم...

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است....

بیا به هم نرسیم...!!!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
alirezarezaee یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 02:16

بیا تمامش کنیم این حس را رد شویم و بگذریم ، سها است اما مصلحت و قسمت خداوند است دیگر

مقابله با قسمتش محال است


alireza - love98

mehdi_wz جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 13:46

عالی گلم

فقط ....

دوری نیست که ..

دل آدم رو می سوزونه ...!!
...
بودن ... و مال تو نبودن ...

دردش بیشتره ...!!

پنل رایگان پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 17:20

بنام خدا
فرصت باور نکردنی برای شما مدیر وبلاگ محترم
فروش رایگان پنل اس ام اس ، پیامک با تعرفه 82 ریال و برگشت پیامک های نا موفق
جهت ثبت نام و مشاهده پنل به آدرس زیر مراجعه نمائید
panel.mida-co.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.