ASHEGHANE

کلبه عشق

ASHEGHANE

کلبه عشق

خمیازه





زمــــــــــــــــین ...


خـمیازه ای بکش به زیر پــای من ... !!!


فـــــــــــــــــــــــــــــــقط هـــــــــــــــــــــــــــــمین ...

تمامش کنیم....




بیا تمامش کنیم....

همه چیز را....

که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن....

نگران نباش....

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد...

اما فراموشم کن.....

بخند... تو که مقصر نبودی...

من این بازی را شروع کردم... خودم هم تمامش میکنم...

میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است....

بیا به هم نرسیم...!!!!!

 

نفهمیدم



سالهاست که معنای این را نفهمیده ام...
رفت و آمد؟!
یا
آمد و رفت؟!
آدمها می روند که برگردند...
یا می آیند که بروند...؟!

[تصویر:  38.png]

گاهی...

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت...

که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...

که وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشماش بهت بگه...

هستم تا ته تهش...

 

آغوش . بغل

کاش یه نفر بود...



love u. asheghane . i love

کاش فقط یــکـــــ نفــر بود که وقتی بغض میکردم

بغلم میکردو میگفت ،گریـــــــه کنیــــ میکشتمتـــا ... !

اشتباه







اشتباهـــــــــــ از منــــ بـود...

پر رنگـــــ نوشتهــــ بودمتـــــــــــــــ...