ASHEGHANE

کلبه عشق

ASHEGHANE

کلبه عشق

پس زدی منو.......

منو بگیر از این روزای در به در
از این روزا از این شبای بی ثمر
منو ببر به خاطرات رفتمو
روزایی که تو جا گذاشتی پشت سر
تو کوچه ها نمی شه بی تو پرسه زد
خیابونا غریب و غم گرفته-ان
کجا برم چرا نمی رسم به تو ؟


کجایی پس چرا نمی رسی به من؟
حالا که نیستم اشکاتو کی پاک کنه
کی عاشقونه می نویسه اسمتو
بدون من هزارسال دیگه هم
بدون کسی نمی شکنه طلسمتو
چقدر حرف مونده و نمی شنوی
چقدر راه مونده و نمی کشم

ببین کجای قصه پس زدی منو
محاله بی پناه تر از این بشم
غریبگی نکن دلم غریبه نیست
همونه که برات ستاره چیده بود
بگو که یادته بگو که یادته
همون که گفتی از خدا رسیده بود
تو شونتو نمی سپری به هق هقم
نه می گی عاشقی نه می گم عاشقم
نه تو دیگه برام اون عشق سابقی
نه من دیگه برات گل شقایقم

نظرات 2 + ارسال نظر
mohamad چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 01:36 http://dejcloob.ir

سلام . از وبلاگ عاشقانه خوشم میاد چون همش غمگینه [ناراحت]

ما یه کلوب زدیم . به جمعمون بیای خوشحال میشیم .

زود عادت میکنی و خوشت میاد ازش .

مطمئن باش ضرر نمیکنی سر بزنی و عضو بشی

برای گذروندن بعضی لحظه ها که باید بگذره خوبه [چشمک]

منتظر شما و دوستانتون هستم dejcloo.ir

sadeh پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 20:33 http://azari66.blogsky.com/

سلام منم ب زبون علاقه دارم ولی بلد نبستم میشه راهنملین کنی تشکر ارش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.