ASHEGHANE

کلبه عشق

ASHEGHANE

کلبه عشق

گفت و گو با خدا

گفتم: سلام !

فرمود: سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبٍّ رَحیمٍ (58 یس)

 بر آنها سلام (و درود الهى) است این سخنى است از سوى پروردگارى مهربان‏

 

گفتم: خسته‌ام گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله
از رحمت خدا نا امید نشید- زمر/53 

گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
خدا حائل هست بین انسان و قلبش! -انفال/24

گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید
 
ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم-ق/16

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی! گفتی: فاذکرونی اذکرکم
منو یاد کنید تا یاد شما باشمبقره/152 

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟ گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا
تو چه می‌دونی! شاید موعدش نزدیک باشه احزاب/63 

گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟
گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله
 
کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه یونس/109 

گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره‌ کنی تمومه! گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم
شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216 

گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟ گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم
خدا نسبت به همه‌ی مردم - نسبت به همه - مهربونه-بقره/143 

گفتم: دلم گرفته
گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا
مردم به چی دلخوش کردن؟! باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن- یونس/58

گفتم: اصلا بی‌خیال! توکلت علی الله گفتی: ان الله یحب المتوکلین
خدا اونایی رو که توکل می‌کنن دوست داره -آل عمران/159

گفتم: خیلی چاکریم! ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع کن! یادت باشه که:

و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمأن به و ان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الآخره بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می‌کنن. اگه خیری بهشون برسه، امنو آرامش پیدا می‌کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن، رو گردون میشن. خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می‌کنن -حج/11

 

گفتم: حالا چگونه به تو برسم؟من کجا و تو کجا؟

گفتی: وَ إِذا سَأَلَکَ عِبادی عَنِّی فَإِنِّی قَریبٌ أُجیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ فَلْیَسْتَجیبُوا لی‏ وَ لْیُؤْمِنُوا بی‏ لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ-186 بقره

و هنگامى که بندگان من، از تو در باره من سؤال کنند، (بگو من نزدیکم! دعاى دعا کننده را، به هنگامى که مرا مى‏خواند، پاسخ مى‏گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، تا راه یابند (و به مقصد برسند)!


گفتم: آنقدر در زندگی ام گناه کرده ام که روی برگشت را ندارم؟

گفتی: قُلْ یا عِبادِیَ الَّذینَ أَسْرَفُوا عَلى‏ أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمیعاً إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحیمُ (53 زمر)

::.بگو: «اى بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى‏آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.


گفتم: بعد از اینکه توبه کردم باید چه کرد؟

گفتی: فَمَنِ اتَّقى‏ وَ أَصْلَحَ فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ (35 اعراف)

::.کسانى که پرهیزگارى پیشه کنند و عمل صالح انجام دهند (و در اصلاح خویش و دیگران بکوشند)، نه ترسى بر آنهاست و نه غمناک مى شوند.


گفتم: حالا که مرا پذیرفتی،مرا تنها نگذار!

گفتی: إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذینَ اتَّقَوْا وَ الَّذینَ هُمْ مُحْسِنُونَ (128 نحل)

::.خداوند با کسانى است که تقوا پیشه کرده‏اند، و کسانى که نیکوکارند.

نظرات 2 + ارسال نظر
mhymgicf جمعه 5 مهر 1392 ساعت 18:04 http://www.sffsshfgpmwhma.com

gyfya
9712973613880205336268632505654360



با سلام
فروش مجموعه فیلم های جکی چان

فیلم های رزمی - کمدی بسیار جذاب و دیدنی
فروش جزئی و کلی - با قیمت بسیار مناسب
هر دی‏وی‏دی فقط 2000 تومان
آرشیو کامل 15 عدد دی‏وی‏دی فقط 22000 تومان
لیست عناوین در داخل وبلاگ

www.jcf.hamiblog.ir

www.jcf.hamiblog.ir



4896910401355

نسیم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 17:11 http://link.carlo.ir

سلام باهام تبادل لینک می کنی؟

salam azizam mikham ama nemidoonam cheoori?

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.