ASHEGHANE

کلبه عشق

ASHEGHANE

کلبه عشق

خدایا دوستت دارم

نگاهم رو به سمت تو، شبم آیینه ی ماهه

 

دارم نزدیکتر میشم، یه کم تا آسمون راهه

 

به دستای نیاز من، نگاهی کن از اون بالا

 

من این آرامش محضو، به تو مدیونم این روزا

 

خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی

 

همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی

 

بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم

 

نمی تونم فقط میگم، خدایا دوستت دارم

 

تو دیدی من خطا کردم، دلم گم شد دعا کردم

 

کمک کن تا نفس مونده، به آغوش تو برگردم

 

تو حتی از خودم بهتر، غریبی هامو می شناسی

 

نمی خوام چتر دنیا رو، که تو بارون احساسی

 

خدایا دوستت دارم، واسه هر چی که بخشیدی

 

همیشه این تو هستی که، ازم حالم رو پرسیدی

 

بازم چشمامو می بندم، که خوبی هاتو بشمارم

 

نمی تونم فقط میگم، خدایا دوستت دارم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
jasmine شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:35 http://afav.blogfa.com

معبودم تنهاترین شنونده ی ناله های شبانه ام
ای پروردگارم ای که آرام جانم هستی این روز ها بیشتر از همیشه عاشقم بیشتر از همیشه میترسم
نکند باز دور شوم
نکند باز دلت را بشکنم
خدایا رهایم نکن
قدر تمام دلتنگی های شبانه ام
قدر تمام جستجوهای روزانه ام
قدر همه ی نیاز هایم تمام خواستن هایم قدر تمام شوق هایم قدر تمام رسیدن هایم قدر تمام زندگی ام دوستت دارم...

محدثه جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 19:02

خیلی وبت توپه ابجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.